2011. június 27., hétfő

Die Raeuber

Az a pletyka terjeng hogy az ikrek szerepelni fognak a Die Raeuber (a rabló) című filmben.
Bár az ikrek részéről még nincs megerősítés a producer nyilvánosságra hozott egy kis részletet a forgatókönyvből.




 "A válság sújtotta Németország 2039-es kormánya a különböző politikai oldalak radikalizálódására Orwall társadalmi dimenzióinak felügyeletének folyamatos fejlesztésével válaszol. Maximilian von Moor (kor: 54) elkötelezett kormányzati tisztviselő a növekvő káoszt és a társadalmi zavargásokat a saját családjában is megtapasztalja. Míg imádott fia, Karl (kor: 21) az uralkodó osztály ellenállásának ikonjává válik, a másik fia, Franz (kor: 21) a hatalmat akarja megszerezni. Az apja által támogatott Karl vezeti a hajthatatlan földalatti mozgalmat. Mellette áll mennyasszonya, Amalia, a lázadók elleni propaganda és Franz folytonos közeledése ellenére. A közeli lázadások körülményei súlyosbodnak, emellett a tisztviselő (von Moor) rejtélyes körülmények között meghal. Fiával, Franzzal az oldalán, a kormány aktiválja erőit. Mikor Karl rájön, hogy apja még mindig él Franz fogságában, támadást indít a város ellen és bosszút áll testvérén. Egy nyertesek nélküli harc következik, amelyben csak a mennyei erő aratnak tragikus győzelmet."
http://www.chappalingofilms.de/


 Bill játssza "Franz von Moor" szerepét, míg Tom "Karl von Moor"-ét. Christoph Gampl írta a Bill és Tommal kapcsolatos együttműködésről: "Régóta keresgéltem, számtalan ügynökséggel beszéltem és sok válogatást levezettem, amelyre aztán nem voltam többet hajlandó. 20-as éveikben járó, fiatal színészeket akartam [...]. Egy magazinban az ikrekkel kapcsolatos témában olvastam egy interjút Bill és Tom Kaulitzcal és néhány párhuzamot tudtam vonni [...] és rájöttem, hogy a testvérpár tökéletes lenne ehhez a filmhez. [...] Állítólag a szerepükre készülnek, hogy profik legyenek."
http://www.chappalingofilms.de/
                                                                

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése